MercimekannesiN Merhaba kızlar; Sizlere aşı olduktan sonra yazacağimı söylemiştim biraz geç oldu kusuruma bakmayın. Saat 17.00 de sinovac aşı oldum. Şuan iyiyim çok az bir ağrım oldu. Onun dişinda iyiyim. Sorusu olan varsa alabilirim.
Gamzebrb MercimekannesiN hamile kadınlara isterlerse yaparız demişlerdi sizin doktorunuz ne dedi bu konu hakkında
SerpilEsra MercimekannesiN benim 2 genimde kan pihtilasmasi var yinede olabiliyormuyum covid kan pihtilastirdigi icin korkuyorum esim askeri personel oldugu icin mecburi 2 doz oldu benim olmami istemiyor
MercimekannesiN Gamzebrb Benim doktorum kesinlikle olman lazim dedi. Çok ağır geçiren hastaları olmuş, o yüzden alarjin yok, genetik rahatsızlığın yok, olmalısın dedi.
MercimekannesiN SerpilEsra O konuda bilgim yok ama kan pıhtılaşması tehlikeli diye biliyorum. Bence senin için iyi olanı doktor bilir.
SerpilEsra MercimekannesiN evet canim tehlikeli covide yakalanmak istemiyorum Allah korusun. Tesekkur ederm cevabin icin
Nanelisekerr Ben de meslek önceliğinsen aşı olabiliyorum suan. Ama hamilelikte bu nasıl işliyor bilmiyorum korkuyorum açıkcası olmaya
MercimekannesiN Nanelisekerr Vallahi canım ben önce doktoruma güvendim, sonra da hastalığımın olmamasına. Ol dedi doktorum oldum, başta bende çok korktum ama olmam gerekliydi. Öğretmenim ve çok tehlikeli benim için.
MercimekannesiN Bu arada doktorum artı daniştiğim baska doktorlar doğumdan sonra yaptirsam olmaz mi dediğimde o zaman hic olmaz çünkü sütten bebeğe daha cabuk ve yoğun gecer demişlerdi, buda önemli bir dipnot.