MgeAbbas Merhaba arkadaşlar.. bebeğim 11 hafta 4 günlük iken doktora gittim ve bebek bacaklarını direkt açtı.. cinsiyet olarak erkek dendi.. 3 gün sonra ikili tarama testi yaptırmak için aynı doktora gittiğimde yine erkek dedi.. bebek gayet güzel bir pozisyondaydı.. sonrasında il değiştirip başka bir devlet hastanesinde doktora gittiğimde bebişim uyuyordu.. buna rağmen doktor kız olma ihtimali yüksek dedi.. hep oğlum diye sevdim şimdi kızım diye sevmek garip geliyor😀😀 hamileliğim çok rahat geçiyor.. kusma yok, bulantı yok, sıkıntı sorun yok.. böyle bir durumla karşılaşan var mı?
sudamlasi MgeAbbas nerdeyse hepimiz karşılaşıyoruz böyle durumlarla sen yine de kız diye emin olma çünkü yine erkek deme olasılıkları var en kesin detaylı ultrason da öğrenirsin
Papatya2018 Bende 9 hafta 3 gunluk hamileyim iki hafta sonra ogrene bilme sansim var yaniii 😀😀😀ben 16hafta biliyordum insAllah bende erken ogrenirim
Tostosunannesi Papatya2018 Bizde 9 hafta 3 günlüğüz 😍😍😍 Böyle kendim gibi birini bulunca istemsizce mutlu oluyorum 😄 11. Yada 12. Haftada 2li tarama testi var bende orda öğrenirim insallah coook merak ediyoruuumm 😍😍