Simgesen Kızlar doğumdan itibaren anneye neler lazım oluyor.neler aldınız hastane çantasına kendiniz için neler koydunuz? En gerekli olması gereken şeyler nedir?
Songultugraaa Simgesen depend al mutlaka kilot şeklinde hasta bezi yani. Önü düğmeli pijama takımı al bunları cantanada koy terlik de koymalisin cantana çorap iki takım gecelik
010604 Simgesen emzirme atleti kullandım ben hastanede. İç çamaşır götürmüştüm ama kullanmaya gerek olmadı. Depend koymuştum onu kullandım. Pijama takımı koyun. Ekstra alt pijama koyabilirsnz. Temizlik ürünleri v.s. Onun dışında aklıma gelen çok önemli bişey yok
SenaUysal Simgesen 2 takım pijama önden düğmeli Terlik ve çorap Havlu Diş fırçası, krem vs ne almak istersen bakım ürünü Peçete, ıslak mendil, dezenfektan veya kolonya Depend ve 1 2 tane külot Emzirme sütyeni, 1 2 atlet Gögüs pedi/ kalkanı hangisini kullanmayı tercih ediyorsan Ben 2 bardak, ikişer kaşık çatal koydum ama tercih meselesi koymasan da sorun olmaz tabiki Ben bunları aldım sen eksiltip çoğaltabilirsin ama minimum böyle yapılabilir diye düşünüyorum
Gizemcankilinc Hastane çantama ic çamaşırı emzirme atleti emzirme sütyeni göğüs pedi pijama kagit havlu islak mendil havlu pijama corap kolanya falan koydum ben canim
Simgesen Gizemcankilinc lohusa pijamalarında kaç takım lazım olur ki? Birde göğüs ucu için krem yeterli gelirim yara olmadan kapak falan almaya gerek var mı?
SenaUysal Simgesen ben 2 takım pijama aldım tererli olur diye düşünüyorum. Krem almadım ben mesela direk kalkan aldım. İhtiyaca göre hareket edexeğim, sende krem almışsın duruma göre kalkan vs alırsın bence illa olmasına gerek yok diye düşünüyorum
Gizemcankilinc Simgesen cekim yaparim diye 3lu set aldim bir tane bir tanede ilk gun giymek icin pijama aldim onden düğmeli ameliyat sonrasi kolay emzirme olur diye. bir tane daha koyarmiyim kararsizim :)gogus ucu kreminide doktora danisacam son haftalarimda canim ona gore koyarım kapak almayı şimdiden düşünmüyorum canim bilmiyorum :)
SenaUysal Simgesen ben avent aldım indirimdeyken 77ye düşmüştü. Düşünüyorsan trendyoldan takip et canım, ara ara düşüyor fiyatı
Simgesen Gizemcankilinc kapak bende almadım göğüs ucu kremimde elimde var bitane belki yara olmaz boşuna para vermek istemiyorum hiç ben ya