Lilyy 11 haftalık hamileyim ultrason kağıdını vatsap tan hem kendi aileme hemde kayınvalidme attım ayıp olmuşmudur pişman oldum sanki?
Ysmn234 Lilyy Ayıp olmamıştır. Sevincinizi paylaşıyorsunuz. Iyi niyetle, mutlulukla. Iki taraf da sizin aileniz. 🥰😇
milena11 Lilyy leylek fotoğrafı paylaşcak haliniz yok😅 niye ayıp olsun çokda sevimli olmuş sağlıkla alın kucağınıza😍
Merveee34 Lilyy bence ayıp değil . Buzdolabına yapıştırıyorum herkes bakıyor 🤣 ama bide nazar tarafı var . Dün doktorum renkli foto verdi sanki namaz kılıyor gibi duruyor . Bikaö arkadaşıma attım akşama kadar ölü gibiydim çok kötü oldum eşim okudu öyle kendime geldim
baby_mama Ben aile grubumuza atıyorum, annemler babamlar kaynım eltim hepsi görüyor neden ayıp olsun ki 😄
Duygus97 Lilyy normalde ayıp değil de yaşı ilerlemiş insanlar bunu ayıp olarak görebilir hani hamileliği bile saklamamızı bekleyenler var ya. Ben de kendi anneme atıyorum sürekli zaten mutluluğumuzu paylaşacağımız ailemizden başka kimse yok.
Lilyy Doğru söylüyorsunuz biraz takıldım şuan iyim hormonlardan dolayı acayip takıntı oluştu normaldede öle olması lazım teşekkürler herkese
annesininmelegi41 Lilyy ben kayınpederime atıyorum bak dedesi nasıl durmuş diye. İnanın Dünyadaki en normal şey hamile kalmak
my_little_miracle Lilyy ben kontrollerde videoya alıyorum bebegı onu anneme babama kardesıme atıyorum neden ayıp olsun kı sonucta bellı yaşa gelmıs insanlarız
Mucizeyibeklemek Lilyy yok canim onlar senin en yakının kız ben idrar testinin çift çizgi resmi attim😀😀
ysmn_kck17 Lilyy Kız ne ayıbı biz her kontrolden sonra atıyoruz . Atmazsaniz bence ayıp olmasa da yine beklerler 😊
Mrvksm Lilyy ayıp olur mu hiç ben de 11 haftalığım yarın kontrolüm var annemler ultrason videosu istedi 😄