burcudincel özellikle 20 li haftalarda çok kaşıntı oluyordu, kaşımamaya çalış, zor ama. Gün içinde kaşındıkça Lierac sürdüm ferahlattı, bi de duştan sonra nemliyken Hindistan cevizi yağı sürmek beni rahatlatıyordu. Bi de bol su içmeye çalış içerden de nemlensin. 37. Haftamdayım çatlağım yok 🤗