Dszr Falsofya ismini daha önce duydunuz mu? Filozof demekmiş. Falsofya nil olarak kullanmayı düşünüyoruz. Yorumunuzu merak ettim sizce zor bir isim midir? Çocuğumuz ileride zorlanır mı? Şimdiden teşekkürler
[silindi] Dszr sadece zor değil garip ayni zamanda, her zaman ikinci kez sorulacak ney? Diye belki 3 😊 her zaman yanlis yazilacak vs.cocugunuza külfet olabilir
Syma-ma Dszr herkes Nil i kullanır. Zor olduğu kadar akılda kalıcı da değil, ismi söyleyince bir kaç kez tekrarlamak zorunda kalacaktır kesin ☺️
Songultugraaa Dszr Faso fiso geldi direk aklıma 😂 cnm evlat snn evlat tabiki istediğini koyabilirsin ama değişik olsun derken fazla abartmiyormuyuz bence daha güzel isimler bulabilirsin
Mrvky Dszr bence çok sıkıntı yaşr söylenmesi çok zor hem çocuklarda çok acımasız oluyor belli yaşlarda çok dalga geçerler
milena11 Dszr orjinal isimlerde çok destekçiyim ama aşırı zorlama olmuş birde gerçekten kulağa hoş gelmiyor isim gibi değil. Anlamıda böyle çok güzel bişe değil sanki filozofu farklı yazmışlar gibi üzgünüm kötü yorum için 😔
Demetk Dszr falso Dszr cocuk ismini soyleyene kadar.10 yssina gelir.kardesim. vallaha cocuk her tanistigi gevsek insanlardan sunu duyar.o nasil isim annem baban cokmu aradi bu ismi diye tepkiler alir
badeilemerve Dszr tercih sizin fakat ben uzun ve fonetik bulmadım sadece sofya düşünseniz? Sofya Nil güzel oldu mesela 😊 tercih tabiki sizin tamamen benim fikrim sağlıkla gelsin
mavi_kus Dszr duymadım bence çocuk zorlanır sadefe nil yada sofya derler kararlıysanız tabi siz bilirsiniz ☺️
LawyerEce Dszr Falsofya çocuğu biraz zorlayabilir 🤔 Mesela Sofiya Nil, Sofya Nil gibi de düşünebilirsin. 😁