Arkadaşlar bugün acildeki doktor ağrım ve sancılarımdan dolayı progestan 200 mg f6 yazdı reçeteme parol ağrı kesicide yazdı kanama düşük tehlikem vs yok bebeğim iyi çok şükür ama ben iyi değilim ilacı kullandıktan sonra daha kötü oldum ağız yoluyla günde iki defa tok dedi eczacı ama yan etki olarak baş dönmesi ve dengede duramiyorum doktorada sormadım açıkçası ilk defa kullaniyorum ilacı fitil olarak kullanıldığınıda öğrendim acaba bendemi öyle kullansam yoksa ağız yoluyla dvmi ediyim