Busramazan09 Merhaba anneler. Henüz cinsiyetimizi yeni öğrendim (16+1) Kulağa hoş gelen , anlamı güzel olan kız ismi arıyorum. Çok kararsız kaldım. Varmı güzel fikri olan 😊
Busramazan09 Syma-ma evet zaten isimler belli aklımda karışmadan hemen koymak istedim annem ne kadar acelecisin desen de
Sureyya_beren Büyük kızım Hifa Gülce, ortanca kızım Hilal Ahsen üçüncü kızıma da Süreyya Beren koyacam inşallah 😅 bol seçenek sundum