kayaebru9088 Hamileyken bacak bacak üstüne atmak sorun olurmu bazen öyle daha rahat oluyorum sanki 20haftaligiz
Basak41 kayaebru9088 Bende kan dolaşımını azaltıyor iyi değil diye duymuştum . Bugünde YouTube da Op. Dr. Kaan Kocatepe nin 19 yada 20. Hafta gebelikti yanlış olmasın videosunda dinledim atmayın diyordu canım
kayaebru9088 Bazen babannemin yanında falan bacağımin birinin altıma alıyorum mesela bebek sıkısır falan diyor 😂😂😂😂ondan sormak istedim bazen ennrahat öyle oturuluyor çünkü
busraerdalll kayaebru9088 kan dolaşımını engelliyor diye biliyorum hamilelikte ama uzun süre olmadıktan sonra birşey olmaz