aesma canım ben anne bebek çantalarını sevmiyorum. Zaten rahat değilller sırt çantası tercih edecektim senin dediğin çanta da sırtımda pek güzel durmaz tesettürlüyüm birde pardesümü toplar büyük olduğu için diye düşündüm. O yüzden a 101 e gelen bebek çantasından aldım içi baya büyük şehir dışına yada bir pikniğe vs uzon süre kalacağım yerlere onu götürücem. Ama not al günlük hayatta rahat ve kullanışlı spor bir sırt çantası düşünüyorum. Annem ve kayınvalidem çok yakın o yüzden onlara giderken de fazla eşya almicam. Benim için yeterli olduğunu düşünüyorum. Sende kendine göre ayarla