Seymaay Arkadaşlar böyle ileri hafta olup yolculuk yapınca sorun yaşayan oldu mu bi öneriniz filan var mı. Şahsi araçla gideceğim
Kubrakuckk Seymaay Ben yarım saatlik yolu zor gidiyorum devamlı kasik agrim bel ağrım oluyor ama muhakkak doktorunuza danışın bence
momsboys Seymaay 33 haftalıgım arabayla5,5 saat yolculuk yaptım biraz agrım felan oldu özellikle belimde ama sorun olmadı
Hatice4446 Erken doğum riskinz vs yoksa bi sorun olacağını sanmıyorum canım doktoruna bi danış istersen
Seymaay Hatice4446 yok sancım filan da yok henüz. Sadece bel ağrısı var başka sıkıntım yok Allah’a şükür
Hatice4446 Seymaay ben 10 haftalıkken başladım yolculuk yapmaya sürekli hala da yapıyorum valla 🤷♀️ 33 hafta oldum ilk zamanlar kanamam olduğu halde bile yapmıştım mecburen Protestan kullanıyordum doktorum yavaş yavaş dinlene dinlene git demişti
Seymaay momsboys doktor sadece uzun süre hareket edilmeyeceği için önermedi yani mola vere vere gidersek sıkıntı olmaz demi o zaman inşallah 😂
Nimetdogann Bende tam 37+1 de 1000 km lik bir yolculuğa çıkacağım doktorum sık sık mola verip yürü dedi yola çıkmadan önce de uğra son bir nst çekeyim dedi cumartesi gideceğiz bakalım hayırlısı artık