Beren1ekim ben hep normal doğuma hazırlanmıştım sezeryandan o kadar korkutmuşlardı ki beni hiç istemiyordum ama çatı muayenesinde kemiğimin eğri olduğunu söyledi doktorum sezeryan döndük😞 ama hiç dedikleri kadar korkutucu değil akşamında kendim kalkıp çocuğumu alabiliyordum beşiğinden tabi hala keşke normal dogurabilsem diyorum ama bence sezeryanda anlatıldığı kadar zor değil ☺️