Esrae2 mrb benm ilk çocugum kız alllah hayırlı saglıklı birde erkek nasip ederse inş tam 12 haftalıkken 2li taramaya gittim doktor erkege benziyor tahminimce dedi şuan 13 haftalıgım diger gitigimde inş ögrenirim allah herkesn gönlüne göre versin inşallah 😊🤲