Tanem_34 Fatmakara97 önce sağlıklı olsunlarda ama bende erkek hissediyorum daha henüz 9+4 teyiz öğrenmeye çok var 🥰
Fatmakara97 Tanem_34 erkek 12 haftada falan gösteriyormuş bazen ultrasona gidince tatlı yemek lazımmış hareketli olsun diye 🥰
Biranne2 [silindi] yok alakası yok tabi önce sağlık ama hepimizin tabi bi isteği merak ettiği bişey olabilir ilk hamileliğimde çok kız istedim allahım nasip etti şimdi de allahım hayırlısı dedim erkek verdi çok şükür allahım hepimize önce sağlıklı sonra gönlümüze göre inşallah 🥰
Tanem_34 Fatmakara97 12. Haftada 2li test yapılıyor orda evet yediriyolar tatlıyı hareket etmesi için..😁 herzaman diyorum kız erkek fark etmez önemli olan sağlıklı hayırlı evlat olması.. Allah tüm hamişlerimize kuzucuklarımızı sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.. 💕🤲🏼💕
annebali12 Rabbim şu mübarek günler hürmetine bana da nasip etse erkek bebek🤲🏻🤲🏻. Bende erkek senesinden yaralansam 😊 Kurban olduğum rabbimin vereceğine sual olmaz amma çok istiyorum.
Busecnr40 Esrae2 ay esimin 7 tane arkadasinin esi hamile hepsi erkek benim kuzenim hamile erkek 2 arkadasim hamile erkek 😂 ama benim kizim olacak o kadar insan arasindan tek ciktim valla 😂
N_A_Z_L_I_M Danlacan Evet canım Kızımın adını ben koymuştum bu sefer sıra eşimdeydi 🤩 💙Aras 💙olsun mu dedi🥰 Hemen olsun dedim çok hoşuma gitti Zatenn isim konusu benim için zordu 🥴 Oğluşumun adı 💙Aras💙 olacak inşallah 🤲