Betus93 19.haftamda serklaj yapılmıştı ilk hamileliğimde 22 haftamda aşırı ağrıyla gittim doktoruma dikişlerimi aldı rahim patlamak üzere dedi. Bebek büyüdükçe rahime baskı yapıyomuş. Patlarsa eğer bida çocuğun olmaz daha yaşın çok genç desi bana sormadan dikişlerimi aldı. Sonra açılmam arttı ertesi günde doğum yaptım. Kızımın kalbi doğumdan sonra durdu. Bu hamileliğimde dikiş atılmadı ama herşey iyi gidiyo çok şükür. Allahım evlatlarımızı bize bağışlasın. O kadar zordu ki kimsenin başına vermesin Rabbim