nurtencetinn 33+2′yim ve doğum yaklaştıkça stresim de artıyor. İlk gebeliğim heyecanım çok fazla. Sırf bu yüzden doğum hikayeleri ve videoları izlemiyorum anı yaşayacağım galiba 😂 Benim gibi olanlar var mı , tek bu stresi yaşayan ben olamam 😂
Babyhappy58 nurtencetinn doğum videosu pozitif olanları izliyorum o çok hoşuma gidiyor herkesin farklı hikayesini dinlemek ama akılda kalıcı olacak beni korkutucak hikayeleri ne dinliyorum ne izliyorum etkisi altında kalıyorum sonra
Ortmenanne16 nurtencetinn 2 ay önce doğum yaptım sizin gibiydim stresim çoktu video vs izlemedim sizde izlemeyin her doğum kendine özeldir unutmayın Allah yardımcınız olsun 🙏🙏
nurtencetinn Babyhappy58 Bende senin gibiyim hemen etkisi altında kalıyorum bu yüzden olumlu düşünmeye çalışıyorum, olumsuz bir şey aklıma getirmemeye çalışıyorum, yine de bu belirsizlik insanı strese sokabiliyor 🙄☺️
nurtencetinn Babyhappy58 Hiç o açıdan düşünmemiştim ama suyun gelince zaten hemen hastaneye koşmamak gerekiyormuş, kimden duyduysam evde sancını çek doktora öyle git diyorlar
Babyhappy58 nurtencetinn hayır işte sorun orda suyunun geldiğini nerden bilcen 😢😢😟kız diyo ısrarla sağol bundan sonra duş alırken düşünmüş olurum diye hemen takipten çıktım bende de var işte görünce aklımdan çıkmıyo etkisi altındayım 😀😀 evde sancımı çekicem inşallah bi risk olmazsa
nurtencetinn Babyhappy58 Hissedilir bence içinden bir şey boşalır gibi olucak sonuçta 😂😂 ayyy bilemedim kiii şimdi 🤦🏻♀️ Rabbim inşallah bebeklerimizi sağlıcakla kucağımıza almayı nasip eder ve fazla sancı çekmeden bir an önce bu stresten kurtuluruz ☺️☺️
Babyhappy58 Mesela gecen de burda bi post okudum kızın biri erken doğurmuş sakın diyo uyurken sağa sola dönmeyin kızlar ben acil sezaryen e alındım bebeğin kordonu boynuna dolanmış diye sağa dönüp duruyodum bende şimdş kalçamdan kemik çıkacak sankiii o derece eykisi altında kaldım dönmeye korkuyom
nurtencetinn Babyhappy58 Sağa sola dönmekle kordon mu dolanıyormuş ki bunu ilk defa duydum, youtube da bi doktoru dinledim o diyodu ki vücudunuz nasıl rahat ediyorsa öyle yatabilirsiniz
seyram Babyhappy58 yaa çok sağol şimdi o kadının sana bıraktığı etkiyi bize bıraktın 🙄 keşke bu okuduğun kötü şeyleri daha fazla paylaşıp çoğaltmasaydın.
Babyhappy58 nurtencetinn senide bu korkuya alet ettipim için üzgünüm…. Aklından çıkar açhatta unut bu söylediğimi sen video izle video en iyisi, 😀 😀
Babyhappy58 nurtencetinn inşallah canımmmm sağ salim kucagımıza almak nasip olur seninde az kalmış 30lu haftalar gecmiş hele 30 hiç bitmiycek gibiydi bana
nurtencetinn Babyhappy58 Çok şeyler var yaa, hele bi de hurafeler beni benden alıyor, bir yanım bunlara inan diğer yanım saçmalama ne inanıyorsun diyor 😂😂
nurtencetinn Babyhappy58 Son zamanlarımız, böyle kötü şeylere kafayı fazla takmadan hamileliğin güzel yanlarını yaşamaya çalışalım☺️
Babyhappy58 nurtencetinn araştırdım bende kesin bi bilgi yok hatta hiç yoktu işte o kız öyle yazmıştı kesinlikle sağa sola dönmeyin geceleri özellikle diye ogünden sonra tabş ben yine etkisi altında kaldım o Put gibi yatıyorum 😀😀
Babyhappy58 nurtencetinn hahahahevet evettt gecen de çilek yedikten sonra yüzüne ya da başka biyere sürersen elini çocukta leke oluyomuş bakalım benimkinde ne olacak doğurduktan sonra yazarım
Sose Babyhappy58 olur mu hiç ya 😂 suyun gelcekte sen hissetmiceksin.. 😂 En başta su geldimi ağrı da olur zaten işi yokuşa sürmüş o 😂🙈
Babyhappy58 Sose işteee nasıl bi ironiyse artık yanıtı story atan salakta saol bundan sonra daha dikkat ederim dedi bilmiyosun ki nasıl bişey olacak kimisinin ki sızı şeklinde geliyomuş damla damla falan
nurtencetinn Babyhappy58 İnsanın içine vesvese düşürüyorlar yaa bende geçenler de bi postta yüzüne kahve sürersen bebeğinin yüzü kahverengi oluyo demişlerdi böyle bi ihtimal nasıl olabilir ki 🙄☺️☺️
Babyhappy58 nurtencetinn bende tskılmıyodum valla bu son zamanlsrda çok gerejsiz negatif şeyle karlılaştım düşük riskim oldugu halde hiç kimseyi umursamadım yukarılara uzandım oturdum kalktım temizlik yaptım vs ama bu son anlarda bende tuhaf şeyler oluyor negatif sardı etrafımı hatta burda görüştüğüm bi arkadaş da hsmile kaldı çok üstüne düşüyodu sakındıgın göze çöp batar dedikçe anlamıyodu onla görğşmeyi kestim sırf abartıyo diye şuan ben aynı duruma düştüm negatiflik çok etkiliyo
Sose nurtencetinn yokk ilk gebeliğim. Su geldiğinde zaten hafif kasılmaların ağrıların başlamış olurmuş adet sancısı gibi.. Ve gelen su yaptığın idrar gibi geldiği için ve duş aldığın esnada sürekli vajinaya su gitmediği için anlarsın geldiğini.. Ha damla damla gelirse onu bilemem tabi..
nurtencetinn Babyhappy58 Günler yaklaştıkça insanda kaygı oluşuyor biz olumlu düşünelim her şey çok güzel olacak 💙☺️ Cinsiyetiniz ne ☺️
Babyhappy58 nurtencetinn hahahha buna çok güldüm ya bilmiyorum inananlar ve uugulamayanlarvar bakalım görünce anlıycam hurafe oldugunh