Mrvky birgaripannee hem birlikte söylenebilecek güzel ikili olmuş iki isim koyup birini söylemeyi mantıklı bulmuyorum ama İnci Pera diye seslenebilirsiniz çok güzel olur 🥰 bizde Deren ismine karar verdik 9 ay da 😂