_biranneadayi Merhabalar. aranıza yeni katıldım sizlere bir sorum olacak 5 haftalık hamileyim kasık bölgemde hafif hafif adet sancısına benzer ağrılar oluyor bazen. Hamilelikte bu normal midir?
Melisapg Bunlar yerlesme agrilari ilk hamileligimde doktorum adet sancisi gibi sancilar olmasinin normal oldugunu soyledi. Kanamaniz yoksa ve dayanilmayacak bir agri degilse gayet normal💗
_biranneadayi Melisapg çok teşekkür ederim biraz rahatladım. Doktora gitmeme birkaç gün var sabredemedim burada sorayım dedim🥰
Yasminalkan Melisapg bnde 4+5 günlüğüm kahverengi lekelenme oldu yerleşme kanaması olabilir mi ilk gebeliğim
Sedabugday _biranneadayi bende sizin gibiyim şuan 5 haftalık hamileyim 🥰 acaba kan testınde değeriniz kaç çıktı
idiloska Benim de aynısı olmuştu, 1 hafta regl olucam diye gezdim hatta ilaç bile almıştım, ne zaman ikinci testi yaptım çizgiler kıpkırmızıydı o zaman sordum doktora.
Melisapg Yasminalkan eger camurumsu ve uzun suren bir lekenmeniz varsa acile gitmenizi oneririm sizi korkutmak asla istemem sadece onlem amacli yaziyorum kahverengi lekenmem başlayıp camur gibi olmustu ve dusuk yaptim. Lekelenme ilk baslarda kanamaya donmedigi surece normal sayiliyor, aktif bir kanama veya lekelenme olmadigi surece dedigim gibi 🙏🏻
Arydr123 Doktorum tek taraflı bir ağrıysa sorun olmayacağını söyledi hep sol tarafım ağrıdı. Ama iki taraflı aşağıya baskı yapan şiddetli ağrılar tehlikeliymiş öyle söylemişti. İlk haftalarda sancı olabiliyor