Kızlar bugün doktora gittim doktor herseyı günü gününe uyumlu dedi ama 22+6 haftalığım ama kilosu bana sanki hiç yokmuş gibi geliyor . Yanı şurada 16-17 hafta var ne zaman bu bebek 2-3 kilo olcak ki ☺️Ilk gebeliğim sizce hangı aydan sonra kilo alımı hızlı oluyor ? Bilgilendirir misiniz