Merhabalar evlilğmn üçüncü yılına girmek üzereyim bir yıl ovlsyn testi yaptım pcoslym yumurtlma ve çatlama olmsna rağmen hiç gebelk olmynca rahim filmi çektrdm ve polip çıktı geçen ay histeroskopi ile aldırdım polipi doktor iki ay içersinde olmzsa tedaviye başlycaz dedi biraz uzun oldu ama histeroskopi ile polp aldıktan sonra gebe kalan oldu mu bir gün sonra adet günüm test yaptım negatif malesef neler yaptınız