Benimde 5.haftamda kahverengi lekelenmem oldu.dr a gittim yerleşme kanaması dedi sonra 6 haftalıkken kanamam oldu şükürki buna rağmen kalp atışını duyduk bebeğimin. Ve 1 ay boyunca haftalık progesteron iğne vuruldum ayrıca günlük progesteron iğnem vardı. Benim rahimde kanama alanı büyüktü 1 ayda kayboldu. Şu an 30+1 haftalık olduk. Siz yinede dikkat edin.