Cisemk hatta öyle ağrılar oluyo ki aceba doğuyo mu dediğim bi sürü an oldu. Nişan su gelmedikçe endişe etme. Hareketlerini kontrol et bol bol,aklına aşırı takılıyosa git tabi hastaneye. Ama akıntı artışı,küçük kramplar normal. Ağrıların süresi önemli demişti bi de doktor. Sakin ol içerde keyfi yerinde bence