Bende cok yeniyim kizlar bugün 6+5 haftalik oldum. Çok mide bulantısı var prilam Dr kullanmama rağmen hala midem bayılıyor dönüyor sanki içi. Hicbirsey iyi gelmiyor sanki herşeyden tiskindim. Çok az çorba icebiliyorum iştah da yok öneriniz varmı ne zmn geçer ki