Portakalgeliyor depsizoo 26 bitmiş 27 olmuşssun işte 😂 25 bitti benimde yanına + gelince 26 oluyor 😂😂 ben doktora söyledim doktor hayır bu şekilde gidiceksin dedi
Gulsurmeli Nzl123 İnşAllah sağ salim o günlere gelirsiniz ve sağlıkla kucağınıza alırsınız. Ama şunu söyleyeyim ağırlaşmadan aklınızda ne varsa yapın öbür türlü yataktan çıkmak istemiyorsunuz 🤭😂😂
Moms2021 Benimde 100 günüm kaldı 🥰 çok heyecanlı bir bekleyiş🤩 rabbim isteyen herkese versin inşallah 🤲🏻
edabazin 3MelekAnnesi3 bende 23 haftalığım canim kasığımda ağrıyla gittim doktorum rahmimin dar ve bebegimi tasiyamadigini söyledi erken doğum riskimin olduğunu söyledi ama henüz çok küçük daha 413gram 28 cm Progestana başlattı insallah 30.haftaya kadar tasiyabilirim
3MelekAnnesi3 edabazin yaaa inşallah canım benim Benim 2.gebelik ilki normaldi bunun için plesanta rahmi kapatmıs o yüzden dinlen yukarı cıkmazsa kanama vs olursa sezeryan olursun dedi bakalım hayırlısı cnm sağ salim alırız kucagımıza🤲