svksym 35.haftada olanlar bebişlerin boyları kiloları nasıl ? Bugünkü kontrolümüzde doktorumuz 2.475 gram , 47 cm olduğumuzu söyledi. Biraz tontiş olucaz galiba sizin bebişler nasıl ? 😊
Asya61 svksym bana doktor kilosu aynı dedi ama minyon olacak ve 1 hafta geri de dedi size de öyle söylemiş miydi
svksym Asya61 kaç kilo ki öyle dedi ? Bu arada ben 34+2 yim yanlış yazmişim oraya. Gayet normal dedi haftasina göre
Burcuckmk cemreninannesi67 masallah yavruya haftasina gore baya büyümüş doğuma kadar kac olur doktor bisey dedi mi canim
Rumeysagnc cemreninannesi67 benim ki de karın çevresi 38 haftalık kilosu da 3.200 dedi acaba tahmini doğumunuzu söyledi mi
cemreninannesi67 Ckaragoz 🥰 biraz öyle cnm ya ölçümleri kilosu hepsi 38+6 çıktı bugün doktorumuz 1 hafta beklerse çok iyi dedi
Burcuckmk svksym 34. Haftada 2574 gramdi bu hafta doktorum olmadığı için gitmedim ama hissediyorum büyüyor 🙈
cemreninannesi67 Rumeysagnc benm sezeryan olucağı için artık haftada 1 gidicem bu hafta beklerse ne mutlu bize dedi normal doğum pozisyonunda çünkü çok baskı yapıyo yürüyemiyorum ayağımı kaldırıp adım atamıyorum
Acemianne12 svksym 34 haftada gittim kontrole 2.250 dedi kilosu düşük dedi geriden geliyor dedi doktor şuan 35iz
svksym Acemianne12 bence normal kilosu bu doktorlar niye hemen moral bozar anlamam her ay aynı kiloyu almiyor ki bebekler belki bu ay daha çok alacak moralinizi bozmayin bebeğe kilo aldiracak seyler yemeye dikkat edin alacaktir zaten..
Rumeysagnc cemreninannesi67 benim normal ağrılarım çok ama sancım yok yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek