Kizceler ilk kızımda karnım baya yaygın basen falan baya kilo almıştım .Bu defa karnım yuvarlak gibi ve basenler az kilo aldım.sizce iki aynı cinsiyette iki farklı karın yapısı olurmu ? Sırf meraktan soruyorum cinsiyete takldigimdan değil hemen bilmeden yargılayacaklar lütfen yorumda bulunmasın.burda 3.4. cuye hamile olanlar var tecrubeliler yazsın lütfen.
.