Uysalfeyza 5 haftalık hamileyim bugün doktora gittim keseyi gördüğünü fakat bebeği göremediğini söyledi 1 hafta sorma tekrar gel bakalım kalp atışlarını dinlememiz lazım dedi kese boyu 12 milim dedi bu durumla karşılaşan var mı
Mom084 Uysalfeyza 5 haftada benimde tek keseydi 7. Haftada bebek ve kalp atışı dinledik canım merak etme. Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa
Sblatc Uysalfeyza bu gayet normal bi şey 6. Haftadan sonra kalp atışı duyuluyo sanırım daha geç duyanlarda var
Betuledem Uysalfeyza hiç merak etme canım, ben de tam 5 te gittim, kese göründü doktor da 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi ama 8 haftalıkken gittim biraz garanti olsun geç döllenme vs olabilir diye. Şükür doğum için gün sayıyoruz
Uysalfeyza Benimd Ank-16 benimde şuan 5+3 keseyi gördü ama bebeği göremedim dedi 20 sinde tekrar gel eğer normal göremezsek alttan bakarız kalp atışını dinleriz dedi
Uysalfeyza Sblatc doktor bana 5 hafta kalp atışı duyulur dedi de sonra bebeği göremedim diyince insan ister istemez üzülüyor hepiniz sağolun hiç olmazsa biraz İçim rahatladı
Fatmakara97 Uysalfeyza duyulmaz canım 5 haftada ancak kese görünür hiç duymadım 5 haftalık kalp atışı duyulduğunu
Uysalfeyza Betuledem sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah canım çok sağol bende bekliyim o zaman biraz daha bekliyim öyle gidiyim
Goksugul Uysalfeyza ohooo ben ilk hamileyim diye gittiğimde kesem bile yoktu 😂 sadece kalınlaşma vardı 5. Haftada keseyi 6+6 da da kalp atışını duyduk canım panik yapma
ballisiyavrum Uysalfeyza vijinal ultrasonlamı baktı yani alttan muanede 6.haftamda bebekte kalp atışıda duyulmuştu canm benim
Fatmakara97 Uysalfeyza bende 2 hafta önce keseyi gördüm dün hem bebeği hem kalp atışını çok şükür sıkıntıya sokma kendini bu durum normal canım 🥰
Uysalfeyza Fatmakara97 doktorun gel dediği zaman mı gidiyim 1 hafta sonra beni çağırdı 8 haftayı bekliyim mi
Fatmakara97 Uysalfeyza bu arada 5 haftalıkken kese 7 haftalıkken kalp atışını duydum canım ama 6 haftalıkta da duyuluyormuş