Deryaaa24 Hanimlar iyi aksamlar 35+6 olduk , kac gundur hep stresliyim bugun kahverengi bir akinti fark ettim . Pazartesi kontrolum var . Ayni durumda olan var mi ? Acaba dogum mu basliyor ? En son 22 haftamdayken boyle lekelenmem olmustu . Endise etmeliyim ?
Semakacan Deryaaa24 daha erken inşallah nişan değildir canım kendini neden strese sokuyorsun ki bebişini düşün her zaman pozitif ol ☺️ Stresten veya yorgunluktan da olabilir