Merhaba kardeşlerim
4+5 teyim bıyüm biraz kahverengi lekenme oldu sizler böyle bişi yaşayıp alttan muayene oldunuz mu ben alttan muayen olmak istemedim fikirlerinizi ve deneyimlerinizi rica ediyorum lütfen ilk gebeliğim ultrasonda daha kese görünmedi rahim duvarı kalınlaşması var sabırsızlıkla cevaplarınızı bekliyorum allah kimsenin kucagını boş bırakmasın