Guzelkizim Arkadaslar gebelık ıcın dogum parası harıc 9 ay gebelık yardımı alan varmı basvuru nasıl yaptınız bn 7 aylık gebeyım ıkı aylıkken 90 tl gebelık parası aldım ama her ay başina 45 tl verılıyomuş bilgisi olan
Guzelkizim Nurgul33 bnde pek bılmıyorum gogleden gebelık yardımı hakkında arastırın okuyunca anlarsınız
Guzelkizim Fasulyemom gogleden gebelık yardımı hakkında arastırın detaylı bılgı verılıyo 9 ay boyunca her ay 45 tl sadece verılıyo dogumdan sonra 400 tl dogum parası cocuk sayısına gore verılıyo saglık ocagından hamılelık haftası belgesı alıp sosyal yardıma gıdıp basvuru yapılıyomuş