Gzmkrt değerin yüksek çıkmış Kİ benim bile bu kadar yüksek değildi benim bende 4 hastalıkken öğrendim ve değerim 1700 falandı gittiğimde ikiz demesinmi doktor ama ben hep rüyalarımda da ikizim olduğunu görüyordum hatta muayene olmadan önce hemşire arkadaş ne hissediyorsun sence neyin olacak dedi bende hep rüyama ikiz çocuklar görüyorum bir kız bir erkek dedim aa falan dedi doktor baktı söyledi kız benden çok çığlık atmıştı ya daha az önce söyledi ikiz diye falan diye bir muhammetimiz olmuştu 😂🙏🏼🥰🤗sağlıkla gelsinler inşallah rabbim hepimizin evlatlarını sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin