Merve_Sa ben hepsiburada dan aldım ama içime sinmedi mustelaya mail attım barkod kodunu fln yolladım, dönüş yapacaklar bana ama ben yinede içime sinmedi yolladım bu hafta iadeye, üts sisteminden okuttuğumda kayıtlı değil yazısı çıkmıstı belkide ben beceremedim bilmiyorum ama işimi sansa bırakmak istemedim, mustela da mail ile numaramı istemis sanırım ararlar birkaç gün içinde orjnal mi değilmi anlarım