Kızlae 25 günlük bebeğim babasının göğüsünde yatıyordu uyuyakalmış. Alıp yerine koyacaktım ağzı açıldı bir baktı. Kıl- saç gbi bir şey eşimin olduğunu düşünüyorum. Koyup almaya çalıştım ama ben uğraştıkça yutkundu bebeğim ve yuttu sanırım. Doktor tanıdığım var arayıp sordum bir şey olmaz dedi. Ama için rahat değil . Yaşayan var mı aranızda?