Buraya epeydir gelmiyordum açıkçası üzgün ve mutsuzum.Aralık ayında bir dusuk yaptım Pcos lu olmama rağmen hamile kalabildim diye umudum vardı tekrar gebe kalmak icin ama düşükten sonra biraz kilo alınca adetim düzensizlesti yine olamamaya başladım yumurtlama göremiyorum tarlusal ile adet oldum biteli 3 hafta olacak neredeyse yine yumurtlama yok.simir testi yapıldı temiz çıktı hersey bu yeterli oluyor mu?doktor biraz kilo ver spor yap dedi sadece başka da bi tedavi önermedi 71 kiloyum.suanda kilo da veriyorum.1 haftadir
diyet yapıyorum daha doğrusu.Aslında kafama çok takmıyordum ama bırakın çocuk sahibi olabilmeyi daha yumurtlama bile goremiyorum
cok uzulmeye ve stres olmaya baskadigimi
farkediyorim.Dışarı yansıtmıyorum ama içimde neler kopuyor anlatamam..