Izmirliiii Merhaba hanımlar benim bi sorum olucaktı ilk gebeligimde 9haftalikken kürtaj oldum şuan hamileyim sorum düşük sonrası hamilelikler daha kolay mi geçer acaba?doğum falan daha kolay olur muuu?çünkü kurtajda suni sanci çektim ne biliyim bunun bi etkisi olur mu çok merak ediyorum
Demir06 Izmirliiii 9 haftalık kurtajda neden suni sancı verdiler daha çok küçük.Bende düşük sonrası hamilelik yaşıyorum ama bir fark olduğunu sanmıyorum.Tabi tekrar aynı şeyi yaşar mıyım düşüncesi oluyor bazen.
buglemmom99 Izmirliiii ben kürtajsız düşük yaptım 8ay sonra gebe kaldım gebeliğimde risk olmadı ama ağır geçti doğumum kolay oldu
Narinko Izmirliiii 9 haftalıkken kalbi atmadığı için suni sancıyla kürtaj oldum bende. Şu an 6+3 günlük hamileyim. İlkinden daha zor geçiyo. Doğum nasıl olur bilemedim ben 1,5 saat sancı çektim en son bayılmak üzereydim 😅 inşallah sorunsuz kolay bi şekilde bu süreci atlatırız 🙏🏻
Narinko Demir06 bende aynı durumu yaşadım. 9 haftalıkken kalbi atmadığı için kürtaj oldum. İlk gebelik olduğu ve rahme hiçbir işlem yapılmadığı için zarar vermemek amaçlı suni sancı veriyo doktor. En güvenli yöntemin bu olduğunu delinme riskini önlediğini söylemişti.
Izmirliiii Demir06 12haftalikken kontrole gittiğimizde 9haftalik olduğunu bebegin kalbinin durduğunu öğrendik hemen kürtaj oldum yarim saat falan suni sancı çektim neden olduğunu bilmiyorum🤷♀️🤔
Arydr123 6 haftalık düşük, arkasına kimyasal ve şuan 9+3. Yine gebeliğin başında kanamam oldu 2 hafta falan sürdü ama geçti şükür. Sadece insanın içinde birşey olur mu korkusu oluyor sürekli o düşükten sonra tetikte oluyoruz