esraizmirli Aisa mustela kullanıyorum ben 20 gün oldu doğum yapalı bir kızarıklık bile olmadı çok şükür baya etkili bir pişik kremi
Eda319 Aisa Valla ben bebantol kullandım oek işe yaramadı. Şimdi her altını açtiğimda pudra döküyorum asla pişik yapmıyor bşde kuru tutuyo canım deneyebilirsin 💕
Beyzan Polats ben de mavi desitin kullanıyorum çok çok memnunum 2 senedir elimin altında acaba rengi neden farkli içerik mi farklı ya da kıvam filan
Sjsjdjg Aisa Canım bende doğum yapacam baya araştırdım herkes sudocrem önerdi kıvamı baya yoğun diye hem kullanışlı hemde hiç pişik yapmıyor dediler bakalım artık
Beyzan Polats mavi de yeterli geliyor bana pamuk kullandığım için pek pişik Sorunu yaşamadım ama aklımda olsun teşekkür ederim 🌸
Ortmenanne16 Aisa sudocrem öneririm 2 aylık oldu bebeğim daha pişik olmadı ve krem hala yarısında bitmedi baya bereketli
kirpapatyasiii Aisa mustela kullanıyorum oğluma ama ben her bez değiştirmeye kullanmadım baktım hafif kızarıyor sürdüm ciddi derece de pişik sorunu hiç yaşamadık çok şükür 😊