24+3 teyim hala kasıklarımda ağrı oluyor. Ama çok uzun süreli olmuyor. Doktora sordum normal dedi. Her zamankinden farklı bir ağrı olursa haberimiz olsun dedi. Rahim büyüdüğü için arada ağrı olabiliyor. Ama dayanamayacağın bir ağrı olursa ya da çok uzun sürerse bir acile git bence.