Tazebirannecik Kızlar 22 haftalığım canım aşırı tatlı istiyor bende sürekli paketli çikolatalar vs saldırıyorum durduramıyorum kendimi siz nasıl önüne geçtiniz? Çok mu zararlı 😔
Gizmom Tazebirannecik ilk başlarda cok dikkat ediyordum ama 9 ay böyle geçmeyeceği için yemeye basladım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mom080 Tazebirannecik 30 haftalık oldum Bi ara yedim nolcak diye 10 gün Falan 24. Haftada doktor kontrolünde gereksiz kilo aldığımı görünce yine kestim 😅
Deniz6 Tazebirannecik Ay bende hep onu düşünüyorum. Aşırı paketli gıda tüketmeyi severim. Bisküviler çikolatalar 🤦🏻♀️ Daha 4 haftalığım çikolata yiyorum ama umarım bir şey olmaz 🙏🏼☺️
minimicki Tazebirannecik bende aynıyım normalde asla tatlı aramazdım çok sevmezdim ama suan tatlı yemediğim gün yok dün tatlı yapmayayım abartmayayım dedim hemen çikolata bisküvi açıp yedim 🥴
ideemirel Tazebirannecik vallahi bende yiyorum 🤷🏻♀️ şerbetli tatlıdan nefret eden ben tatlı olsun da ne olursa olsun kafasına geçtim