Merhabalaar ben uzun yıllardır ürtikerle uğraşıyorum aşı oluyorum hap kullanıyorum. Şu an 10 haftalık hamileyim bugüne kadar gün aşırı ilaç içiyordum. Aile hekimimin tavsiyesi ile MUSTELA stelatopia emollient balm kullanmaya başladım yaklaşık bir haftadır ilaç içmiyorum çok şükür. Kaşıntım tamamen geçmedi ama sürünce gerçekten rahatlatıyor. fiyatı biraz yüksek ama denemenizi tavsiye ederim inşallah sizler de fayda görürsünüz 🙏 bir de yine mustela stelatopia cleansing gel kullanıyorum duştayken o da. Denemediğim şey kalmamıştı memnun kalınca sizinle de paylaşmak istedim 🤗🤗