Merhaba yardımınıza ihtiyacım var 😓38+2 günlük hamileyim ve ilk gebeliğim. Bugün ilk çatı muayenesi oldum. Doktorum muayenesini yaptı bebek doğum pozisyonunda fakat kanala girmemiş henüz dedi. Çatı muayenesine geçtik ve kemik yapımın uygun olmadığını illa normal doğum istersen yaparız üstten ittirip alttan vakumla çekeriz filan dedi ama sonu yine sezeryanla biter ve senin için en uygunu sezeryan dedi. (Ayrıca bu çatı muayenisini eliyle yaptı ben internetten bi aletle yapıldığını görmüştüm hep) Ve sezeryan olursa haftaya hemen çarşamba alırız dedi. Tam haftasını beklemeden bebeği almak istemesini anlamadım ( ha tabiki kendine sordum bunu beklemeye gerek yok almamız iyi olur dedi) bu durumla karşılaşan oldu mu ? Yada bu kemik yapısı dar olup normal doğum yapan var mı ? Kafam çok karışık o kadar kendimi normal doğuma odaklamışım ki bunu duyunca çok moralim bozuldu 😞Ve ben yine normal istiyorum dediğim için haftaya gel yine bakalım ona göre kararlaştırırız dedi. Yardımcı olun lütfen ne yapmalıyım ?