Kelebeginruyasii Hayırlı olsun sağ salim sağlıkla kalp atışını da duyun kucağınıza da alın insllah 🤗🙏 bilmem ki bende benim doktorum sadece ilk hafta iki katı için iki günde bir takip etti kese görene kadr bazen 4 katı oluyor du ama bazen 1,5 kat kalıyordu bide kalp atışını düzensizde olsa doktor hemen ilk kontrolde dinletmisti düzensiz şuan ama normal diye belirterek.sizde sağlıkla kalbini duyarsınız benim şahsi fikrim gayet güzel bir değer 2 katı bir genelleme açıkçası ortalama bir değer 🤗