Doguma bir hafta kaladan itibaren jilet yada agda herhangi bi sekilde dokunulmamasi gereklidir yaziyo hastanelerin bilgilendirme sitesinde. Kücük kesikler oluyomus ciltte, görmedigimiz kadar kücük ve bu kesikler dogumda enfeksiyon kapabiliyormus, risk yaratiyomus. Zaten ebeler o esnada bizim kilimiza mi takilcak, hep kendi kompleksimiz…