Tgc123 16+4 günlük hamileyim ama bebeğimin hareketini hissedememekle beraber ağrım oluyor. Korkuyorum rahim ağzım 3,5cmdi acaba bsey olmusmudur diye korkkuyorum bu haftada ağrı normal olabılır kı
Yoncaglseven Tgc123 Canim ilk hamileligin ise 20 ci haftaya kadar yolu var hissetmenin. Ağrıya gelince gün geçtikçe büyüyor bu yüzden ağrı normal bide dinlenmen gerek ama çok huzursuz olursan doktora git derim.Bende 16+5 im bende de mevcut bunlar
Uza Tgc123 bende bugün 17 haftalık oldum ve hala bebek hareketi hissetmiyorum zayıfımda bazen sırt üstü uzanıp ellerimi karnıma koyuyorum arada sertlik dışında hiçbir şey hissetmiyorum
Tgc123 Yoncaglseven Uza bende ya bazı baslıklarda goruyorum 14 15 haftada hıssetmıslee ben uzuluyorum o zaman yarın doktoruma tekrar aorcam bana 20 haftaya kadar beklemen sağlıklı demişti ama işte