zeytinkiz pardon nasıl yani o kadar zaman ayırıp yazı yazdım yaşadığım sıkıntıyı dile getirdim insanlarla dertleştik. burada millet birbirine neler diyor canınız mı sıkıldı da beni buldunuz?
Yazdığım yazıyı uygun bulmadiysaniz başka şekilde uyarı yapmanız daha uygun olurdu. karşılıklı bir tartışma bile söz konusu değil bu başlıkta.
yazdığımı silip sonra da küfür ettin o yüzden sildim diyerek siz beni rencide etmiş, insanlara hakaret eden küfürbaz biri gibi yanlış tanıtmış olmuyor musunuz?