221039 bence de test yaptırın ben her sene bademcik enfeksiyonu geçiririm bademciklerim şişer ve beyazlardı bi kaç gün önce yine aynısı oldu grip oldum diye gittim hastaneye doktorun ısrarıyla covid testi yapıldı ve pozitif çıktım hiç kimseyle temasım olmadığı halde yani tüm ülkece dünyaca böyle bi süreçten geçiyorken grip yada nezle gözüyle bakmamak lazım emin olmak için direkt test yaptırın bence