RuyasMom2 ama sezeryan olcak diye hiç korkma bazı postlar okuyorum sanki sezeryana ölümcül bişeymiş gibi yorumluyorlar sinir oluyorum benim ilkim erken doğum nedeniyle spinal sezeryanla oldum inan doğum anı o kadar güzelki aynı normal doğum gibi herşeyine şahit oluyorsun sadece doğumdan sonra anestezi geçince ağrın oluyo oda bünyeyle alaka bol yürüyüş bol sıvı tüketimi tamamdır 😀rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin yinede umarım gönlünden geçen olur💙