Zamanbukucu Yenigelin543 bende 21 haftadayıö akşamları daha çok hissediyorum daha net. Ama öğlen yemel yedikten sonra hemen başlıypr kıpır kıpır. Kısa süre li hissediyorum günde toplasan 2 3 kere en fazla. Bu haftalarda hareketleri düzensiz oluyormuş ama. 26 dan sonra düzene giriyormuş hamilelik kitabında okumuştum 🙆🏻♀️
sclzn Yenigelin543 bende ilk 19+3te hissettim sonra 20.haftamın ortalarından seyirmeler coğalmaya basladı iki gün hissediyorsam üç gün hisssetmiyorum😅🤭 bazen kahvaltıdan sonra bazen aksam yatınca hissediyorum sıkma canını herkeste farklı oluyor ilk gebelik ikinci gebelik bile fark ediyormuş ama bende senin gibiyim istiyorum ki her gün tepinsin 🤦🏻♀️😅 ama doktorum erken daha sabret dedi sende sorun yok dediyse takma kafana
Lulemom Ben ilk 20. Haftamda hissetmiştim. o haftalarda Sadece kahvaltıdan sonra hareket ediyordu. bazende akşamları uzanırken. Ama azdı. Şimdi 25. Haftamdayım. Maşallah hiç durmuyor.
zk92 O zamanlar çok hareket ediyordu ama şimdi 25 haftalığım hareketleri azaldı, doktorum bir sorun olmadığını söylüyor ama içim rahat etmiyor.