Göbeğimin en alt kısmı genital bölgemin üstü bazen bir şişiyor sertleşiyor hatta düzgün bir yuvarlak da değil bir tarafı daha çok şişiyor. Bebek olduğunu biliyorum ama gün içinde sırt üstü yattığımda kayboluyor🙄 içeride yer mi değiştiriyor ne yapıyor bu çocuklar ne yapıyor sizde nasıl durumlar? Ayrıca hareketleri hissetmemiz için erken mi acaba ben geçen yine şişmişken elimi koyduğumda bağırsak hareketlerinden farklı bir kıpraşma hissettim ama sonra hiç tık yok emin olamadım.