essyagiz Merhabalar bayanlar, ben mobilyacıya oda ölçülerimize göre yaptırıyorum oda takımımızı. 70x140 cm yatak almam gerekli. Acaba sizler hangi marka aldınız? Tercihiniz nasıl oldu☺️🙋♀️