Smyra- Ben ilk doğumumu böyle söyleyen insanlar yüzünden normal doğum özelde yaptım canım ama doktor bebeğin eşi gelmeden dikti beni sonra plsanta gelmiyo diye azarladı beni dikişlerimi patlattı eliyle içime girip aldı bebeğin eşi plesantayı çok kanamam oldu bu yüzden çok kan kaybettim ve özelden soğudum ikinciye hamilwyim devlet hastanesi ne gidiyorum doğumum da burada olacak durumumda var ama özele gitmem artık asla normal de doğumdan sonra ultrosonla karnıma bakılmalıymış onuda da yapmadı Allah’tan içimde bişiy kalmamış şans eseri hayattayım özel yada devlet bence allah iyi doktorlarla , ebelerle ,hemşirelerle karşılaştırsın ben de senin gibi ilk doğumunda çok korkmuştum devletten ama bi çok arkadaşım devlette yaptı memnun olanda çok o yüzden durumun yoksa bence hiç düşünme devlette iyi bi doktor bul önemli olan doktor bence 😊